mandag 17. november 2008

Siste ting - 23

Ja, da er det slutt for denne gang. Men vi skal jo treffes en gang til, og det blir nok koselig. Synes kurset har vært veldig greit. Passer meg veldig godt at jeg slipper å reise så mange turer, da hadde det nok ikke blitt noe av. Og dere ledere er flinke til å følge opp og gi kommentarer raskt. Jeg likte nok vennestedene og bildene best. Men jeg har lært mye nytt og oppdaget at det finnes veldig mye jeg ikke har hørt snakk om før, og en del av det vil jeg helt sikkert prøve mer av. Kunne godt ha fortsatt en stund til! Takk for meg!

2 kommentarer:

Marianne W. sa...

Gratulerer med fullført kurs i 23ting! Artig at du har likt kurset.
Jeg tror også at den fysiske kontakten med brukerne våre vil være viktig i framtida, selv om vi kan lage mange gode bibliotektjenester på nettet. Sees i Trondheim i begynnelsen av desember :-)
Hilsen Marianne

lene sa...

jeg er kjempeimponert over innsatsen!! vel gjennomført:-)